Obserwatorzy

niedziela, 13 marca 2011

Bibuła wraca do łask:) na wiosnę :)

Zrobiło się bardziej wiosennie. dawno nie robiłam nic bibułowego (pomijając szkółkę u Uli :P)
Koleżanka jakis czas temu poprosiła mnie o zrobienie koszyka z różami. W końcu po długim odwlekaniu sprawy, przekładaniu wszystkiego przyciśnięta do muru zrobiłam go w jeden wieczór:)
Palce bolały okropnie bo się odzwyczaiły, ale z efektów jestem zadowolona :) mam nadzieję, że Ala i obdarowana kwiatami osoba również :)

Chciałam Wam jeszcze napisać, ze miałam cudowny weekend z blogową mimosa, która zajęła się moją edukacją szydełkową :) co prawda jestem jeszcze słabiuteńka :P ale spodobało mi sie i już przeszukuję internet w poszukiwaniu porad, filmików, wyjasnień itp :) Ula dzięki :)





12 komentarzy:

  1. O losie! Ja sobie nawet nie wyobrazam, jak coś takiego się robi. Wygląda bardzo prawdziwie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się niedługo dodać jakiś kurs, tylko muszę wykorzystać kogoś kto będzie robił zdjęcia, albo pożyczyć kamerke od taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żywe:)
    Z niecierpliwością czekam na kursik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycające!
    a ja widziałam jak sprytnie to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Ula zajęta kobieta nie miała za bardzo czasu ;P ale spoko następnym razem będzie filcowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. łał! jak one super wyglądają :) i jakie równe :) śliczny bukiet wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie zrób kursik! prooooooszę!
    już mam na nie pomysł :D
    od dawna mam, a nie umiem zrobić kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa i nie dziękuj mi głuptasku,bo za taką uczennicę to ja powinnam dziękować :) sprytna jesteś,więc niedługo pod moim okiem niejedno cudo stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula nie kłam :P poczatki to był dramat :P potrzebuję Twojego opiekuńczego oka :)

    zrobię kursik zrobię :) jak tylko będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo, one są cudowne!!!
    przepiękne...oj w bibule to Ty jesteś mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego że lata praktyki :) tu wystarczy znać pewne techniki i już jest sie mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu zrobiło się wiosennie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pokazuje mi, że warto :)